FysioDanmark Aarhus

Aarhus’ største fysioterapi med klinikker i Aarhus C, Risskov og Skejby

Vi flytter

FysioDanmark Risskov og FysioDanmark Skejby flyttes sammen til én ny og flot klinik i Aarhus N, tæt ved Løvbjerg på Trøjborg.

Bygningen hvor klinikken i Risskov ligger, skal bygges til lejligheder og derfor har vi været nødsaget til at kigge efter nye lokaler.

Vi glæder os enormt meget til at vise de nye lokaler frem allerede d. 4/7-2022. OBS: Klinikkerne i Risskov og Skejby har lukket d. 1/7-2022 til flytningen

ryg

Børnefysioterapi

Gyn. obs. fysioterapi

Fysioterapi efter brystcancer

Lymfødembehandling

Untitled design (5) (1)

Idrætsfysioterapi

nakke

Nakkesmerter

_DSC4305

GLA:D træning på hold

Akupunktur

Stort udbud af holdtræning

På klinikkerne hos FysioDanmark Aarhus har vi ugentligt et stort udbud af holdtræninger, der varetages af flere af vores kompetente fysioterapeuter.

Vi har også et hold, der passer dig!

_DSC2153

Hjælp til at forstå dine smerter

Hvad betyder det, at smerter er “uspecifikke”? Hvorfor kan man ikke finde årsagen til smerte på skanninger eller i blodprøver?

Deltag på vores viden-om-smerte undervisning, og få svar på hvad smerte (ikke) er og hvad du selv kan gøre.

Undervisningen er både for dig, der har ondt, og for pårørende. Den foregår i Science Center Skejby

Ring på 86 66 88 99 og book en plads i dag!

BOOK TID ONLINE NÅR DET PASSER DIG!

Slip for at skulle ringe i vores åbningstid.
Hvis du allerede er patient på klinikken, så har du faktisk mulighed for at bestille din næste tid, når det lige passer dig!